Black women listen hoes do get married

What I need black Women to know even if you are a hoe someone will marry you. All that virginity and hoe shit man made. Okay. Your not less pure if you fucked 50 men. The same men who call women hoes done fucked zoo of women but no one calls him unpure.

Have standards and know even if you are hoe on men standards someone will love and marry you. I talked to many men and most don’t want Virgin type women. They want the hoe who been around who knows how to do the shit right in bedroom. Men always contradict themselves. Melania was a hoe.

I’m sure she sold Russian pussy them Russian girls do that I’m not knocking them. My great grandma taught me if you got a pussy you should never be broke! Now Melania gave Trump a nut 🥜 stronger then North Korean missles.

He married the hoe. I don’t use use to shame but to make a point. Should she be shame for her photos or hoe activities no paid or not ain’t no nigga die from nut. But they died from crack overdose or some shit.

Will my black sex postive feminist ass protect that hoe? No!. Kanye Married Kim. Stop 🛑 listening to these black men who say you have no value cause they love calling women hoes cause they lack self esteem. Hoes get paid. Bitches get shit done. Them same niggas stay broke , don’t get nothing done, they hairline none existent cause they bullshit they talk. Have standards and if you gonna be hoe I say be happy safe hoe.

You good girls y’all not better. Men are sexist and you are in same boat stop thinking if I other myself men will like me it’s not working y’all should stop. Moral story Melania was hoe and had standards and is in the White House. Drops the mic 🎤.

Subscribe. Like. Comment

Move in Silence

    The smartest people are the ones who move in silence. Regardless if they make mistakes or have success in something they move in silence.  They share when they have completed whatever endeavor they set out to do. Their mistakes they keep to themselves because quite frankly its none of our business. Maybe tell your therapist or close friend or dairy. We all have that one friend or family member who says what they are gonna do but never do. The friend who makes the same mistake and says they are gonna take time away and get better. They spend so much time telling us that they forget to actually do the action.

 I believe we all have some narcissism in us. This isnt some ego vs true self mess I think some right hand people got it all wrong. Ego and true self is both needed in my opinion but I consider myself left hand path and bad bitch so that’s me. But back to the point which is some people have perfectionism and narcissism mix together where they always telling us what they wanna do or telling us about what we should do as humans  aka right hand path people and them never actually doing shit they say they was or doing the shit they say we should do.  They will say ” get rid of your ego”  yet they forget themselves to do that what they told us. I find it quite funny and I am not Jennifer Lopez.

The fact is fucking do what you say you gonna do and maybe not fucking tell us and just do it. Left hand path people we just fucking do and we aren’t telling people what they need to do cause we are busy doing shit. I feel some right hand path people can be to much of perfectionist , narcissistic, and the egotistical they tell us not be. Those things help shape us and you damn right imma use them if need be to get what I want.

1_xdSahLl5D4MsFwOIGSxr8g

The moral of the story kids is move in silence. Love in silence. Cry in silence. Grow in silence. Its a skill knowing when to share certain things and who to share it with. Its times when you need share deep heart to heart things. Its times when you need to talk to trusted person when you feel like giving up. Its times when you need get therapist. The thing is to learn when those time are and who to share it with. Its like the fable the boy who cried wolf.  The thing is you have one chance to give a perception to you to people. The reality is your first impressions of you can and will last you a lifetime.

Always put your best foot first. And my god please please move in silence. It ain’t nothing i hate more is someone who tells us “Oh I am about to do this” and they never do it. They make themselves a laughing stock and wonder why people talk bout them. At this point they aren’t haters. My definition of haters is when you actually do shit and they hate. Haters are when you  move in silence and they hate. They hate cause they never know what you are doing but they know you are doing something. But they hate cause you never tell them what you plan to do therefore they cant mess with your manifestation.

My churchy grandma always says I shouldn’t be so secretive because she believes you are just as sick as your secrets. Sometimes you have advantage when people have no knowledge of your secrets, dreams, fears, mistakes, and etc. I mean that’s when people have to just start making rumors up cause they cant use anything against you but a rumor. I am a valuable woman and everyone doesn’t deserve to know my every move, my fears, my secrets, my failures and you name it. If you know something your valuable but if i go telling everyone then no one who knows is valuable because everyone knows.

If your a person who always say what you gonna do and never do it its like the fable the boy who cried wolf people gonna laugh at you and your gonna be known as person who never does shit and they gonna talk about you and i dont blame it its fucking ludicrous.  No one not gonna tell you cause people like you cant take the truth so instead they laugh at you.

The thing is when you share to much you have a chance of people wishing bad on you.  You have chance needing people approval to start something.  People who move in silence don’t need approval to start something. They don’t need advice. They just start and they finish and then they will tell everyone what they did. Baby, its big difference of telling people what you did which is past tense and telling people what you gonna do  which is future tense.

First, people will start take you serious and will have good things to say and when you say you gonna do things they will believe you because you have track record of doing things even without telling folks. And most of all when you don’t tell people you have a chance of your dreams coming true.

As left hand person i feel its spiritual reason why you shouldn’t tell so much.  They say thief will come into the night but the truth is you let the thief in to take away your joy and your dreams. The more they more they more they can do things against you.

Right hand path people are to naive about shit I swear.  Honestly you never know people full intentions only themselves know.  Its best to keep a lot shit to yourself because it makes you major player in life. We all wanna win. They say you should know more about other people then they know about you just saying.

7aa442184df0a75c7e4c8f904c40889a--privacy-quotes-quotes-about-privacy4709059e375139a81f4196a1ef7549cb

Lastly, it shows you have no confidence in yourself, your goals, your ambitions whatever you wanna call it. It shows people you need validation in your goals. People who don’t need validation just do what they fuck they wanna do and they might not even tell people what they did because they don’t need validation. Now its one thing to do something and want people to see your accomplishments and that is fine. When you seek validation you will go so many directions instead of going the direction to make your goal a reality. People will put their morals and judgement on your goal and ambition. They will make you question what you can do, your goal, and will hurt your self esteem. Confidence, self esteem, self worth is like a muscle if you work out you get stronger. But if you stop working out it will go back to where it was. You have to always be on your toes doing something. The more you realize you are the boss you will act like the boss. Bosses dont fucking ask they demand and show. The only time you should tell people what your doing is your employees.  Friend and family arent your employees they dont need to know your every move. Employees are the ones who need feel needed and included when it comes to business and growing your brand and business and you keep it professional.

th

Comment, like, Subscribe

2018 lessons I learned

Hey loves this year is just about ready to end. I want you to look at what you did right this year. I want you to look at what you did wrong and how you can improve yourself. I believe the more you make yourself better the more you align yourself to find lover life partner that will compliment you. The more you find confidence and higher self esteem. The more you can listen to your intuition and have inner intimacy with yourself.

My years has been in nutshell wasted. I am the queen of procrastination baby. I will choose to have bad day and then get upset at situation and people yet I choose to have a bad day. I will procrastinate by being online and getting nothing done. Now we live in generation where social media is good it helps builds business, brands, wealth and so much so let’s not sleep on internet, social media and what it does for us. Okay let’s not shit on techs and social media hussles especially older generation they have this thought that all we do is be online and do nothing. But I will say I need be mindful what I do and how I use social media. It gets heard because at times I wanna just let go of social media but then when it comes business, branding , marketing and so much you need social media. If your not willing to advance with society and all our advancements with science and technology you will be left behind. But I feel it’s about finding balance. It’s times I grind so hard and the days where it’s off days as entrepreneur and artist and all my titles that my days off I end up working and always tuned into social media. Being entrepreneur or business woman is like no off days. Beyoncé said it best in her qoute:

Perfection is disease of nation- Beyoncé

Women are taught to be perfect. And some of us to fight that self sabotage and procrastination is one form of self sabotage. It’s better to complete task to not complete no task. It’s better to complete things even if you feel sad and so many emotions. I am air sign with a lot water placements and I don’t even know what being grounded is. Feeling and emotions are nice but don’t be slave to them as a woman a black woman as that. When your not so emotional you will get shit down regardless how you feel no matter how you feel cause shit gotta get done.

This year I spent so much time in my feelings about my toxic ex and my rebound man. I learned rebound connections are just as bad as the toxic abusive relationship I had. You can’t find love when your still hurting. It’s unfair to men and women to heal your baggage and it’s uneven because they can take advantage of you because your not in right mindset. Or it can be good man and he can leave you because he valued himself and want a woman who values herself. I am still learning from all these mistakes.

Lastly if someone who said she was your friend yet leaves you when you was homeless because you was so toxic to only come back and she is the homeless one and has the fucking nerve to ask for forgiveness don’t let her back in. But me always trying to be so nice I bypass my intuition. If you are so bad then they should not wanna comeback. And especially that woman always made fun of you with another friend. Maybe they excuse will be ” we was teens ” naw no excuse. When they can say your wrongs but make excuses for they wrongs they don’t need to be in your life. When things are good for them and bad for you they have no time. But when things bad for them then they think you should be them like a puppy. Yet they can’t do same for you. I learned what I give I should get back from people. It’s not fair to me. Towards the end I’m glad the friendship ended cause isn’t sincere. She don’t deserves my friendship she wasn’t real friend to begin with but opportunist and user. 2019 no one will use me. Don’t be be blinded by ” sisterhood” black women. A lot black women try take advantage of that. Just cause your the same gender and race don’t mean shit. Black Women are just as harmful as black men. They have sexist, fat phobia, colorism, and so many things they uphold and you can’t save all black women. A lot black women wanna hold you in mess because they are miserable. Sometimes we can’t make excuses for sisters. Be selective as black women everyone is your enemies even black women. You can’t save everyone and why should you? Your not less than black Woman if you don’t get along with all black Women. No other race of women are forced to care about all women like black women. Even in friendships have standards and be fair but your not bound to sisterhood or girl code. I find that bullshit when men in general and black men are like that then maybe you can tell us black Women to have girl code and etc. I don’t sit well with black Women who force girl code and sisterhood and all that shit on us. A lot of it basically you owe me shit cause we are black women and other half is men can’t be accountable we have to do this. Things shouldn’t be forced but come naturally. I do my friends right cause I do my friends right cause demand the same.

Learn your lessons.Do better. Be happy for the new year.Each year has lessons and blessings. We all want the blessings but without the lessons. To know the blessings you must know the lessons. To know pain you must know happiness to know happiness you most know pain. Just don’t let the pain and lessons make you stuck.

Advertisements

Princess Syndrome

It’s it’s 2018 and due to Hollywood promoting chick flicks, Disney Fairytales, and hopeless romantic books it’s so many women who have princess syndrome. I recently read article on this and I believe I myself is healing form this also.

Princess Syndrome Article

These women are yet to be women. They lack sense of sense. Instead of saving themselves they want a man to rescue them. They are impractical and can be delusional. It’s big difference when you heal yourself, take accountability, make people who wrong you take accountability, take care of yourself but also know your worthy of helping hand that is big difference from princess Syndrome. It’s whole woman who can take care of herself yet she knows she deserves the best yet will not settle and know how to save herself.

Men who have this “Knight in shinning armor” complex attract women like this. He has this need for a woman to be dependent on him emotionally, spiritually and even financially not because he wants to provide but because he wants control to feel like a man due to his tragic childhood. I believe men should and can be providers.

But when you have this kid of relationship it’s not healthy one with two healthy adults coming together as individuals. Recently I had to be self aware to really dig deep with these issues. It took me a lot to show ” hey I have issues to” I know I can help woman facing the things I can’t seem to change.

I am fan of Beyoncé. I love her Virgo nature but at times she can have some pick me music. Sometimes celebs you see yourself in they music. Virgo men and women are so different when it comes to love. But that’s another topic. Her song ” scared of lonely ” is princess Syndrome type song. I am sucker for Beyoncé I need a man type songs I’m just honest. When you are scared of lonely men will take advantage of you. And the good men you will run away because like Kanye West ” one man shouldn’t have all that power ” in his song. I have given men so much control over me and stayed when I should move on and do better but cause my fear of being alone wins I stay in toxic and abusive relationships with cis heterosexual men. But let’s not put all the blame on women. We live in male identified world that program women like this and then men will go ” why she tripping “. Most male egos need this type of women to feel like men because he is afraid of fully functional healthy woman because she might see side of him he hates. We teach women that only thing that matters is how men view us and approve of us. When we do what they program then they wanna call us out. Everyone needs to be called out including men because most men in society is part of the issue.

Blacks been waiting on white Jesus when it’s no white Jesus coming to save us. Women are taught men will save everything so we wait we wait for this prince and no one saved us. The sane men just leave and the knight in shinning armor most times Narcissist and the woman is dependent, borderline or historanic.

Always give yourself validation so when person gives you validation you can accept it and also not let it ruin your life and take over you. When you put to much power in these men’s hands baby they will dog it out. Weak men need women who need they self esteem, self worth and all these things of self through them. They can shatter your mind and mind control you. And baby you best believe they research on trauma, mind control and splitting the mind. The nazis, the elite and these niggas research and even pay men to teach them how to mind control and abuse women. These men act dumb but are smart. They know what they doing. Just like elite know which victims to get these men know they need princes syndrome, low self esteem, women who seek validation from men and so much who want man to save them. These type women are perfect mind control victims for handler type men. Where men want sex kittens and they want to be handlers because they lack self esteem and feel less then a man and they think it’s cool to do this shit. This shit is in our media from movies like Stepford wives. These type women become Stepford wives just like Mrs. Trump.

Stepford Wives trailer

Stepford Wives original version clip

The old Stepford wife version is on YouTube if you want to watch. This what many men do especially with Princess Or Damsel in Distress type woman most times the man is sadist, psychopath, and Narcissist who inflicts pain of all kind and women who take pain of all kinds.

With everything therapy can help and self awareness and hard work you can reprogram your mind till then your little girl in grown woman body. These women can be toxic too but they reasons why are different they want to get love, affection and validation so bad they will do all this shit. While men will get this women and be complete narracist who will say they hate these things yet deep down they are happy to mentally , verbally , sexually and spiritually inflict pain because they lack also. They have this ” I am great the God and your beneath me” and the women have ” I am needy, I can’t do anything, please save me and love me give me all I lack which is self love” while these men lack emotions and emotional intelligence and things on that nature while the women lack basic logic and self love a woman should have so men will not run game and straight up abuse her. Until men heal he will do what he do and he will attract women like this he has subconscious need for this type of women and the woman will go for men who will use , abuse and control her as woman where she is property because she does not value herself and still follow the toxic norms that was programmed to men and women when they was kids and toxic house holds. These two will always come to each other until they heal and start picking different and being sane and healthy so what they desire they can get. It’s called psychology which I’m thinking about getting degree or theater degree because in movies and script I can relate and show psychology to get people really think and analyze. I’m fam of drama genre the human psych the darkness Interest me compared to comedy or light lovey dovey movies.

Comment. Like. Subscribe.

Even black women can be enemies

Rebranding this. A lot I need to do and think about. I’m happy to be at place I’m focusing on me. My higher self is right about me not giving time to my entrepreneurs, health, and spirituality goals. We all struggle with this. But I must do better. Procrastination is a sign of fear rather we know it or not

I was gonna say ” I am really awful” But then I thought ” I am not awful I am creative, smart, strategic, and know how use resources. What I am is scared, procrastinator, yet egotistical, and lack work ethic. Yes, I have so many ideas. What can I say ? I am a air sign. But what I lack is work ethic like Beyoncé Queen Virgo. I lack stability, being grounded, schedule and work ethic. My Libra nature is ” I just do what I feel”. In business from being entertainer to book writers to restaurant owner you can’t say ” I just don’t feel like it today” . Nope ! No off days in being business woman.

I often get anxiety because as black woman everyone wants you to fail. When you succeed it’s some grand story. When whites succeed it’s just another day. When you succeed you know its many women who wanted this as black woman. But here you are you succeeded. We know it’s Russian roulette because all will try few will succeed. It’s the system.

I will never blame black women for having to use tactics and things maybe we shouldn’t do but when your in poverty you will do things so barbaric to get to the top as a black woman. We must not blame them but blame the system including black men. I honestly don’t believe in sisterhood. I been on both sides. Until Poverty is abolish and sexism black Woman sisterhood will not be a thing.

But this is my perception as black woman. One day I may be the bad guy. One day you might be the bad guy. Should we do it? No. Y’all say black men shouldn’t sell drugs but sympathize why they had to do it. I’m doing same for black women. Black Women will be toxic to each other until sexism and poverty. I am realist. I do whatever I gotta do for me and mine. Friends come second. It’s dog eat dog world unless your housewife.

But if your business women ain’t no such thing as loyalty and sisterhood cash rules everything like Wu Tang said in C.R.E.A.M. It’s every hoe for themselves when you a business woman. If your not one or not trying secure the bag this post ain’t for you. This don’t mean you sell pussy. But if you do your not less than. But know another bitch always trying to take your spot. Life is a game and you must be honest to yourself about human nature. I never expect the best because humans aren’t naturally Gods. We are on our way to being Gods and Goddesses. And if your not in to win people will checkmate so you must be stay ahead of a bitch. If you associate with another one know it’s not friendship it’s what we can do for each other. We call it network. But we over step boundaries and not realize the art of war. So you better read that the book the Art of War. I am regrouping myself and had to cut people off. It was for me and not them. It doesn’t mean they are good or bad. Doesn’t mean they did me wrong or not. It means I had to be selfish and regroup and realize I need to reconsider stuff and people and myself.

So I will be reconsidering what my brand be based on and who will it be for. Race base stuff just tired on your soul and business.